تعداد بازدید: 1035

اطلاعیه انتخاب واحد ترم 4002

شناسه: 678687
اطلاعیه ها

اطلاعيه مهم انتخاب واحد کلیه دانشجویان در نیم­سال دوم سال تحصیلی 1401-1400

 

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند بر اساس تقویم آموزشی، انتخاب واحد نیم­سال دوم 1401-1400 در روزهای ذیل از طریق سامانه آموزشی گلستان انجام می­گیرد. شرکت کلیه دانشجویان در انتخاب واحد الزامی می باشد. جهت مشاهده فایل راهنما به فایل پیوست مراجعه نمائید.

انتخاب واحد اينترنتي:
ورودي98 و ماقبل: یکشنبه 1400/11/17
ورودی 99: دوشنبه 1400/11/18
ورودی 1400: سه شنبه 1400/11/19

با تاخیر(جامانده، همچنین افرادی که در ثبت نام مقدماتی شرکت نکرده­اند)کلیه ورودی­ها: چهارشنبه 1400/11/20

شروع کلاس­ها: 1400/11/23

*دانشجویان گرامی در نظر داشته باشند که شرایط و تسهیلات ویژه از قبیل حذف ترم ، حذف درس و عدم احتساب مشروطی و ... که در نیم­سال قبلی در نظر گرفته شده بود برای این نیم­سال در نظر گرفته نخواهد شد. چنانچه تسهیلاتی در نیم­سال 4002 برای دانشجویان در نظر گرفته شود بایستی به تائید مراجع ذی صلاح از قبیل شورای آموزشی، شورای دانشگاه، هیات امناء و .. برسد و متعاقبا اعلام خواهد شد.

* دانشجویان گرامی در نظر داشته باشند که نحوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری خواهد بود که در صورت تغییر شرایط در اطلاعیه­های آتی، به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.  

1- دانشجویان کارشناسی در صورت عدم شرکت در انتخاب واحد، در مهلت حذف و اضافه مجاز به انتخاب حداکثر 14 واحد درسی می باشند.

2- دانشجویان با مراجعه به گزارش شماره 82 سامانه گلستان و با توجه به در نظر گرفتن مبلغ بدهکاری و یا بستانکاری نسبت به پرداخت ما­به­التفاوت 5000000 ریال (پنج میلیون ریال) به عنوان پیش پرداخت برای دانشجویان مقطع کارشناسی دوره نوبت دوم(شبانه) ورودی 97 و مابعد و مبلغ 13000000(سیزده میلیون ریال)برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوره نوبت دوم(شبانه) حداکثر تا تاریخ 1400/11/17 فقط از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سامانه گلستان اقدام نمایند. ضمناً تسویه کامل بدهی قبلی الزامی می­باشد. همچنین متذکر می­شود مبلغ 5000000 ریال و 13000000 پیش پرداخت می­باشد و مابقی شهریه ترم 4002 ، خرداد ماه سال 1401 در موعد پیش ثبت نام ترم  4011  اخذ می­گردد.

3- دانشجویان کارشناسی دوره نوبت دوم ورودی سال 97 و ماقبل به دلیل احتمال فارغ التحصیلی، با در نظر گرفتن مبلغ بدهکاری و بستانکاری  نسبت به پرداخت مابه­التفاوت، تا مبلغ 3,000,000 ریال (سه میلیون ریال) حداکثر تا تاریخ 1400/11/17 فقط از طریق درگاه اینترنتی سامانه گلستان اقدام نمایند.

 4- چنانچه در حین انتخاب واحد با خطای ثبت نام مواجه شدید برای ثبت درخواست مجوز ثبت نام با ذکر شماره گروه درسی حداکثر تا ساعت 16 روز ثبت نام خود طبق تقویم آموزشی مهلت دارید و لازم است پس از تائید مجوز ثبت نام از سوی مدیر محترم گروه نسبت به ثبت درس اقدام نمائید.

بدیهی است کلیه دانشجویان (به استثنای دانشجویان فارغ التحصیل) ملزم به اخذ حداقل تعداد واحدهای درسی بر اساس آیین نامه آموزشی می باشند. در صورت عدم تسویه حساب و یا پیش پرداخت، دانشجو مجاز به شرکت در انتخاب واحد نیم­سال دوم 1401-1400 نخواهد بود.

لیست و ساعات ارائه دروس در گزارش 102 سیستم آموزشی گلستان قابل رویت می باشد.

اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

 

راهنمای ثبت درخواست مجوز های ثبت نام از طریق سیستم گلستان

راهنمای چگونگی ثبت نام اصلی از طریق سیستم گلستان

 

تعداد بازدید: 1035

اطلاعیه انتخاب واحد ترم 4002

شناسه: 678687
اطلاعیه ها

اطلاعيه مهم انتخاب واحد کلیه دانشجویان در نیم­سال دوم سال تحصیلی 1401-1400

 

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند بر اساس تقویم آموزشی، انتخاب واحد نیم­سال دوم 1401-1400 در روزهای ذیل از طریق سامانه آموزشی گلستان انجام می­گیرد. شرکت کلیه دانشجویان در انتخاب واحد الزامی می باشد. جهت مشاهده فایل راهنما به فایل پیوست مراجعه نمائید.

انتخاب واحد اينترنتي:
ورودي98 و ماقبل: یکشنبه 1400/11/17
ورودی 99: دوشنبه 1400/11/18
ورودی 1400: سه شنبه 1400/11/19

با تاخیر(جامانده، همچنین افرادی که در ثبت نام مقدماتی شرکت نکرده­اند)کلیه ورودی­ها: چهارشنبه 1400/11/20

شروع کلاس­ها: 1400/11/23

*دانشجویان گرامی در نظر داشته باشند که شرایط و تسهیلات ویژه از قبیل حذف ترم ، حذف درس و عدم احتساب مشروطی و ... که در نیم­سال قبلی در نظر گرفته شده بود برای این نیم­سال در نظر گرفته نخواهد شد. چنانچه تسهیلاتی در نیم­سال 4002 برای دانشجویان در نظر گرفته شود بایستی به تائید مراجع ذی صلاح از قبیل شورای آموزشی، شورای دانشگاه، هیات امناء و .. برسد و متعاقبا اعلام خواهد شد.

* دانشجویان گرامی در نظر داشته باشند که نحوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری خواهد بود که در صورت تغییر شرایط در اطلاعیه­های آتی، به اطلاع دانشجویان گرامی خواهد رسید.  

1- دانشجویان کارشناسی در صورت عدم شرکت در انتخاب واحد، در مهلت حذف و اضافه مجاز به انتخاب حداکثر 14 واحد درسی می باشند.

2- دانشجویان با مراجعه به گزارش شماره 82 سامانه گلستان و با توجه به در نظر گرفتن مبلغ بدهکاری و یا بستانکاری نسبت به پرداخت ما­به­التفاوت 5000000 ریال (پنج میلیون ریال) به عنوان پیش پرداخت برای دانشجویان مقطع کارشناسی دوره نوبت دوم(شبانه) ورودی 97 و مابعد و مبلغ 13000000(سیزده میلیون ریال)برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوره نوبت دوم(شبانه) حداکثر تا تاریخ 1400/11/17 فقط از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سامانه گلستان اقدام نمایند. ضمناً تسویه کامل بدهی قبلی الزامی می­باشد. همچنین متذکر می­شود مبلغ 5000000 ریال و 13000000 پیش پرداخت می­باشد و مابقی شهریه ترم 4002 ، خرداد ماه سال 1401 در موعد پیش ثبت نام ترم  4011  اخذ می­گردد.

3- دانشجویان کارشناسی دوره نوبت دوم ورودی سال 97 و ماقبل به دلیل احتمال فارغ التحصیلی، با در نظر گرفتن مبلغ بدهکاری و بستانکاری  نسبت به پرداخت مابه­التفاوت، تا مبلغ 3,000,000 ریال (سه میلیون ریال) حداکثر تا تاریخ 1400/11/17 فقط از طریق درگاه اینترنتی سامانه گلستان اقدام نمایند.

 4- چنانچه در حین انتخاب واحد با خطای ثبت نام مواجه شدید برای ثبت درخواست مجوز ثبت نام با ذکر شماره گروه درسی حداکثر تا ساعت 16 روز ثبت نام خود طبق تقویم آموزشی مهلت دارید و لازم است پس از تائید مجوز ثبت نام از سوی مدیر محترم گروه نسبت به ثبت درس اقدام نمائید.

بدیهی است کلیه دانشجویان (به استثنای دانشجویان فارغ التحصیل) ملزم به اخذ حداقل تعداد واحدهای درسی بر اساس آیین نامه آموزشی می باشند. در صورت عدم تسویه حساب و یا پیش پرداخت، دانشجو مجاز به شرکت در انتخاب واحد نیم­سال دوم 1401-1400 نخواهد بود.

لیست و ساعات ارائه دروس در گزارش 102 سیستم آموزشی گلستان قابل رویت می باشد.

اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

 

راهنمای ثبت درخواست مجوز های ثبت نام از طریق سیستم گلستان

راهنمای چگونگی ثبت نام اصلی از طریق سیستم گلستان

 

سایر اطلاعیه ها

افزودن نظرات