این کاربر هنوزاطلاعات پروفایل خود را بروز نکرده است.
ساختار حوزه اداری :
مدیریت امور اداری
مدیر امور اداری
اداره کارگزینی و رفاه
اداره دبیرخانه مرکزی
اداره امور عمومی
اداره تدارکات و انبار
مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی همدان از نظر ساختار سازمانی از مدیریت های معاونت اداری و مالی دانشگاه صنعتی همدان و دارای شرح وظایف ذیل است:
شرح وظایف:
- اجراي سياست ها و خط مشيهاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري ، استخدامي و پشتيباني.
- نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه .
- مطالعه و بررسي و همكاري با مدیریت برنامه ریزی، بودجه، بهره وری و تحول در امر طبقهبندي مشاغل كاركنان.
- تشخيص و تعيين رشته شغلي پستهاي سازماني دانشگاه با توجه به طرحهاي طبقهبندي مشاغل.
- تهيه و تنظيم آيين نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل هاي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تاييد .
- مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيأتهاي رسيدگي به تخلفات اداري .
- مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت برنامه ریزی، بودجه، بهره وری و تحول اداری
- ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه .
- برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرحها و پيشنهادهاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيأت علمي و غير هيأت علمي .
- پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط .
- همكاري با واحد حراست در زمينه حفاظت از ساختمانها ، اموال و تاسيسات .
- انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط .
- شركت در جلسات تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي كاركنان .
- نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف .
- تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت برحسن اجراي طرحهاي مزبور .
- برنامه ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه .
- نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي هاي لازم .
- همكاري در امر تهيه و تنظيم و اصلاح مجموعه شرح وظايف ، نمودار و پستهاي سازماني دانشگاه با مديريت برنامه ریزی ، بودجه ،بهره وری و تحول اداری دانشگاه .
- نظارت بر امور حضور و غياب ، طرح تمام وقت، اضافه كاري و انتصاب كاركنان ( هيأت علمي و غير هيأتعلمي).
- مشاركت در جلسات و كميسيونهاي مختلف و اظهار نظر و ارائه پيشنهادات لازم .
- رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي كاركنان و اتخاذ تصميمات لازم .
- نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه .
- انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق .
فرآیندها:
- فرآیند ارتقاء رتبه شغلی(فرم های ارتقاء رتبه)
- فرآیند ترفیع پایه
- فرآیند اعمال حق اولاد و عائله مندی
- فرآیند اعمال مدرک تحصیلی بالاتر
- فرآیند صدور گواهی اشتغال به کار
- فرایند مرخصی استعلاجی مشمولین قانون تامین اجتماعی
- فرآیند نقل و انتقالات اعضا( ماموریت، انتقال و ...)
- فرآیند صدور معرفی نامه بیمه اتومبیل
- فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان غیر هیات علمی
- فرآیند تمدید قرارداد (هیات علمی و غیرهیات علمی)
- فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان
فرم ها:
- فرم های ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران
- فرم ارتقا رتبه
- فرم تعهد عدم اشتغال همسر(جهت دریافت کمک هزینه مهد)
- فرم درخواست صدور برگه ماموریت
- فرم تبدیل وضعیت استخدامی
آئین نامه ها و دستور العمل ها:
- آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه
- آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه
- دستور العمل اجرایی شرایط و امتیازات ارتقا رتبه
- دستور العمل حضور و غیاب کارکنان
- آئین نامه بازنشستگی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی
سمت : کارشناس اداره دبیرخانه مرکزی
تحصیلات :کارشناسی مدیریت آموزشی
تلفن : 08138411519
سمت : کارشناس اداره کارگزینی و رفاه
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
تلفن : 08138411573
سمت : کارشناس اداره کارگزینی و رفاه
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
تلفن : 08138411544
سمت : کارشناس اداره تدارکات و انبار
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
تلفن : 08138411552
این کاربر هنوزاطلاعات پروفایل خود را بروز نکرده است.
ساختار حوزه اداری :
مدیریت امور اداری
مدیر امور اداری
اداره کارگزینی و رفاه
اداره دبیرخانه مرکزی
اداره امور عمومی
اداره تدارکات و انبار
مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی همدان از نظر ساختار سازمانی از مدیریت های معاونت اداری و مالی دانشگاه صنعتی همدان و دارای شرح وظایف ذیل است:
شرح وظایف:
- اجراي سياست ها و خط مشيهاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري ، استخدامي و پشتيباني.
- نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه .
- مطالعه و بررسي و همكاري با مدیریت برنامه ریزی، بودجه، بهره وری و تحول در امر طبقهبندي مشاغل كاركنان.
- تشخيص و تعيين رشته شغلي پستهاي سازماني دانشگاه با توجه به طرحهاي طبقهبندي مشاغل.
- تهيه و تنظيم آيين نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل هاي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تاييد .
- مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيأتهاي رسيدگي به تخلفات اداري .
- مطالعه و بررسي رسته هاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت برنامه ریزی، بودجه، بهره وری و تحول اداری
- ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه .
- برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرحها و پيشنهادهاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيأت علمي و غير هيأت علمي .
- پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط .
- همكاري با واحد حراست در زمينه حفاظت از ساختمانها ، اموال و تاسيسات .
- انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط .
- شركت در جلسات تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي كاركنان .
- نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف .
- تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت برحسن اجراي طرحهاي مزبور .
- برنامه ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه .
- نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي هاي لازم .
- همكاري در امر تهيه و تنظيم و اصلاح مجموعه شرح وظايف ، نمودار و پستهاي سازماني دانشگاه با مديريت برنامه ریزی ، بودجه ،بهره وری و تحول اداری دانشگاه .
- نظارت بر امور حضور و غياب ، طرح تمام وقت، اضافه كاري و انتصاب كاركنان ( هيأت علمي و غير هيأتعلمي).
- مشاركت در جلسات و كميسيونهاي مختلف و اظهار نظر و ارائه پيشنهادات لازم .
- رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي كاركنان و اتخاذ تصميمات لازم .
- نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه .
- انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق .
فرآیندها:
- فرآیند ارتقاء رتبه شغلی(فرم های ارتقاء رتبه)
- فرآیند ترفیع پایه
- فرآیند اعمال حق اولاد و عائله مندی
- فرآیند اعمال مدرک تحصیلی بالاتر
- فرآیند صدور گواهی اشتغال به کار
- فرایند مرخصی استعلاجی مشمولین قانون تامین اجتماعی
- فرآیند نقل و انتقالات اعضا( ماموریت، انتقال و ...)
- فرآیند صدور معرفی نامه بیمه اتومبیل
- فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان غیر هیات علمی
- فرآیند تمدید قرارداد (هیات علمی و غیرهیات علمی)
- فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان
فرم ها:
- فرم های ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران
- فرم ارتقا رتبه
- فرم تعهد عدم اشتغال همسر(جهت دریافت کمک هزینه مهد)
- فرم درخواست صدور برگه ماموریت
- فرم تبدیل وضعیت استخدامی
آئین نامه ها و دستور العمل ها:
- آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه
- آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه
- دستور العمل اجرایی شرایط و امتیازات ارتقا رتبه
- دستور العمل حضور و غیاب کارکنان
- آئین نامه بازنشستگی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی
سمت : کارشناس اداره دبیرخانه مرکزی
تحصیلات :کارشناسی مدیریت آموزشی
تلفن : 08138411519
سمت : کارشناس اداره کارگزینی و رفاه
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
تلفن : 08138411573
سمت : کارشناس اداره کارگزینی و رفاه
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
تلفن : 08138411544
سمت : کارشناس اداره تدارکات و انبار
تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
تلفن : 08138411552