راهنمای طرح درخواست های آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد در سامانه گلستان

راهنمای طرح درخواست های آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد در سامانه گلستان

 

نظر به اینکه امکان استفاده از بخش “درخواست بررسی مشکلات آموزشی” در پیشخوان خدمت سامانه گلستان برای دانشجویان کارشناسی ارشد فراهم گردیده است، لذا فرم های درخواست دانشجو، تمدید سنوات، انتخاب استاد راهنما و تعیین موضوع سمینار، صرفا از طریق این سامانه قابل بررسی می باشند.

جهت طرح درخواست در سامانه گلستان مراحل زیر را انجام دهید:

  • پیشخوان خدمت
  • درخواست بررسی مشکلات آموزشی
  • درخواست جدید
  • تعیین نوع درخواست
  • چنانچه نوع درخواست مورد نظر شما در موارد پیشنهادی نبود، مورد ” سایر درخواست های مرتبط با شورا(کارشناسی ارشد)” را انتخاب نمایید.
  • در قسمت درخواست اول، موارد درخواستی را به صورت خلاصه مطرح نمایید.
  • چنانچه مدارکی مرتبط با درخواست خود دارید، فایل را در قسمت مدارک پیوست، بارگذاری نمایید.
  • بررسی تغییرات- ایجاد- بازگشت
  • پس از بازگشت به صفحه اصلی پیشخوان ( قسمت بررسی مشکلات آموزشی)، جهت تایید و ارسال درخواست خود به استاد راهنما و مدیر گروه، در سمت راست قسمت عملیات، روی تیک سبز رنگ کلیک نموده و تایید و ارسال نمایید. در صورت عدم انجام این اقدام درخواست شما صرفا در پیشخوان شما باقی می ماند و قابل رویت و بررسی نمی باشد.
  • جهت آگاهی از نتیجه درخواست، از قسمت عملیات، شرح مشاهده گردش کار را تا زمان ملاحظه نتیجه نهایی مرتب بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *