اطلاعیه مهم مهمانی ترم تابستان

لازم است کلیه دانشجویان در اخذ ترم تابستانی به موارد زیر توجه نمایند.

  • زمان ثبت درخواست از تاریخ ۲۰/۳/۹۷ الی ۱۵/۴/۹۷ از طریق سیستم گلستان (پیشخوان خدمت/ ثبت درخواست مهمانی) می­باشد. جهت مشاهده فایل راهنما اینجا کلیک کنید.
  • اخذ کارآموزی و سایر دروس در ترم تابستان به صورت همزمان فقط برای دانشجویان فارغ التحصیل امکان­پذیر می­باشد.
  • دروس قابل اخذ شامل دروس عمومی و دروس پایه(به تشخیص گروه آموزشی) می­باشد.
  • دانشجویانی که فرم درخواست مهمانی برای ترم تابستان دریافت نموده و به هر دلیل از درخواست خود منصرف شده اند لازم استاصل فرم درخواست مهمانی را به اداره امور آموزشی دانشگاه عودت نمایند.

اخذ درس ترم تابستان فقط در دانشگاه­های دولتی با کلاس­های درسی حضوری امکان پذیر است و نمرات دروسی که به صورت مجازی یا غیر حضوری گذرانده شده باشد در این دانشگاه پذیرفته نمی­شود.

 

5 دیدگاه ها

  1. علی گفت:

    فایل راهنما موجود نیست

  2. Mehrdad گفت:

    لیست دروس رو بزارین

  3. بهرامی گفت:

    لیست دروس رو اعلام نمیکنید؟؟؟

  4. مصطفی یگانه گفت:

    لطفا – دروس های ارائه شده در ترم تابسان رو بذارید به همراه نام اساتید – ممنون

  5. پریوش گفت:

    چه درسایی ارائه شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *